February 20, 2021

דיג׳יי לחתונה: איך בוחרים את האחד?

דיג׳יי לחתונה הוא אחד מהבחירות החשובות שתעשו בארגון החתונה שלכם. אין ספק שמוסיקה היא מהגורמים המשמעותיים שיקבעו את מידת הצלחתה וכך גם הדיג׳יי שתבחרו. אז מהו בעצם תפקידו ואיך בוחרים דיג׳יי איכותי שיעשה את החתונה השמחה והמוצלחת ביותר עבורכם?

מהו תפקידו של די ג׳יי לחתונה?

תפקידו של דיג׳יי לחתונה הוא לנגן מוסיקה באירוע באופן מקצועי, רציף ונעים - בהתאם לסגנון ובקשות הזוג, לקהל המוזמנים ולאווירה. כל זאת על מנת להעצים את האווירה ולהרקיד את הזוג והאורחים. דיג׳יי לחתונה ינגן מוסיקת רקע במהלך קבלת הפנים וזמן האוכל. את שירי הטקס (כניסה לחופה ושבירת הכוס). שיר לריקוד הראשון של הזוג (סלואו) וכמובן את מוסיקת המסיבה.

בכל התקופה שעד החתונה, הזוג בוחר בשיתוף פעולה עם הדיג׳יי את השירים והסגנונות המוסיקליים המועדפים עליו. הדי ג׳יי מכיר את הזוג והטעם המוסיקלי שלהם ועל פי כך יכול לתת להם רעיונות והשראה מוסיקלית. כחודש לפני החתונה נפגשים לסגירת הפלייליסט הסופי ומחליטים באופן סופי על השירים המיוחדים, עוברים על הלו״ז וסוגרים את הפרטים האחרונים.

צילום: דימה וזינוביץ'

איך בוחרים דיג׳יי לחתונה שמתאים לכם?

חיבור

הדיג׳יי הוא מנותני השירות המשמעותיים לחתונה, איתו תנהלו מערכת יחסים של ממש. לכן החיבור איתו הוא ללא ספק חשוב. את זה אפשר להרגיש כבר בשלבים ההתחלתיים של המפגש איתו – בשיחת הטלפון ובפגישה הראשונה. האם אתם מרגישים איתו בנוח? האם הוא קשוב לכם, מבין אתכם, את הרצונות והטעמים המוסיקליים שלכם? האם הוא משדר אמינות, כנות, ואכפתיות?

מקצועיות

את המקצועיות אפשר לבחון אפילו עוד לפני הפגישה עצמה, עפ"י הרושם שאתם מקבלים משיחת הטלפון וההתנהלות באופן כללי. לאלה צרפו את הרושם שלכם בפגישה עצמה. האם ההמלצות והרעיונות שלו טובים ורלוונטיים עבורכם? האם הדוגמאות המוסיקליות לטעמכם? די ג׳יי מקצועי יהיה כזה בכל פרט וצעד, יהיה מסודר ויכתוב בפגישה את מה שאתם אומרים ומבקשים ממנו. זאת כדי שיוכל לתת לכם שירות ברמה גבוהה ולהגשים לכם את החתונה שאתם מדמיינים.

המוסיקה שאתם אוהבים

די ג׳יי לחתונה מקצועי ומנוסה, שמכיר ושולט בסגנונות המוסיקה השונים – ידע לשלב את המוסיקה שאתם אוהבים בחתונה שלכם באופן שאולי לא חשבתם עליו. ספרו לו לאיזו מוסיקה אתם מאזינים ביום-יום ועל איזו מוסיקה חשבתם לחתונה שלכם. בדקו האם הוא זורם אתכם ועם הסגנון שלכם ומוכן לשלב את השירים שתבחרו. שמעו ממנו מה הוא מציע כדי להגשים חתונה שתדגיש את האופי שלכם ובו זמנית תיצור חוויה לכלל האורחים.

צילום: גיל ורון

מסיבה

יש דיג׳יי לחתונה שיודעים ורגילים לנגן מוסיקה מגוונת וכאלה שמתמחים בעיקר בלהיטים העכשוויים. כאלה שמנגנים גרסאות רמיקס כאלו ואחרות שאתם עלולים להתחבר אליהן יותר או פחות.

לאילו סגנונות מוסיקה הייתם שמחים לרקוד בחתונה שלכם? האם תרצו מסיבת להיטים מודרנית בלבד, או בשילוב מגוון תקופות ועשורים? האזינו לדוגמאות מוסיקליות שהדיג׳יי משמיע והחליטו האם הן קולעות לאווירה שאתם מדמיינים על הרחבה בחתונה שלכם.

נסו להזכר בחתונות האחרונות שהייתם בהן לאחרונה כאורחים: מה עשה לכם את זה על הרחבה? אילו רגעים מהמסיבה זכורים לכם פחות לטובה? קבלו רושם בנושא והבינו האם ה-דיג׳יי שפגשתם מבין את הראש שלכם, יכול ויודע לעשות לכם בדיוק את המסיבה שאתם רוצים.

קבלת הפנים ומוסיקת הרקע

המוסיקה מתחילה עוד הרבה לפני החופה והריקודים – עוד מזמן קבלת הפנים. המוסיקה בקבלת הפנים ומוסיקת הרקע באופן כללי (גם בזמן האוכל) היא בעלת חשיבות רבה. מוסיקה טובה ומתאימה לקבלת הפנים תבנה את האווירה באופן הדרגתי ותעצים אותה. תפתיע, תגרום לכולם להנות ותזמין אותם לחופה מרגשת ולרחבת ריקודים מלאה ותוססת. דיג׳יי טוב לחתונה ינגן לכם ברקע את השירים שאתם הכי אוהבים. יבנה פלייליסט הבנוי ברצף נכון ומתפתח באופן הדרגתי. פלייליסט המכיל מגוון שפות, תקופות וסגנונות שכלל האורחים שלכם יוכלו להתחבר אליהם ווישלב גרסאות וקאברים מיוחדים שלא שומעים בכל יום.

צילום: עידן מרציאנו


האורחים שלכם

איזו מוסיקה החברים שלכם אוהבים? המשפחה? האם יהיו אורחים מחו״לֹ? זכרו שכדאי לעשות שילוב מוסיקלי בטעמים מגוונים כדי שכולם יוכלו להתחבר למוסיקה בחתונה שלכם, להנות ולהרגיש חלק ממנה. ספרו לדיג׳יי על הרכב האורחים שלכם בחתונה ושמעו ממנו אילו רעיונות הוא מציע כדי לגרום גם לאחיינים, לסבתא ולדודות להנות מהאווירה ולפזז על הרחבה :)

צילום: כפיר שלום
צילום: כפיר שלום

אולי יעניין אתכם גם

Arrow up