February 28, 2021

חתונת צהריים: 5 סיבות להתחתן באור היום

חתונת צהריים הפכה כבר מזמן לטרנד שיקי במיוחד, שבתה את ליבם של הזוגות ופתחה את עולם החתונות לאלפי כיוונים חדשים. אז מה כל כך מיוחד בה? ולמה כדאי בכלל להתחתן ביום קצר כמו שישי? הכל בכתבה הבאה, כולל שירים מגניבים לאווירה.

זה לא סוד שבשנים האחרונות ימי השישי מתמלאים במהירות בלו״ז של גני האירועים וספקי חתונות. נראה כי זוגות רבים התאהבו בקונספט של חתונת צהריים ומשתוקקים לחגוג עם היקרים לליבם לאור היום. כדי להסביר את התופעה, צירפתי לכם 5 סיבות טובות להתחתן בצהריים.

מעבר לעובדה שאני מנגן כ-די ג׳יי בהמון חתונות צהריים (ומת על זה!),  גם אני בעצמי התחתנתי בשישי 🙂 על החתונה שלנו, שהייתה כולה בקונספט של מוסיקה (כמובן שגם אשתי אורטל חובבת מוסיקה לא קטנה..) תוכלו לקרוא בכתבה שהתפרסמה בבלוג החתונות MyDay.

ועכשיו לענייננו- הסיבות:

 

1 – למען הייחודיות

עצם ההחלטה לחגוג בצהריים, כבר הפכה את החוויה ביום החתונה שלכם ליוצאת דופן עבורכם ועבור אורחיכם. תגלו שנכנסתם לעולם שלם ויצירתי ללא גבולות.

גלי עטרי – את קרן שמש

יצחק קלפטר – לוקח ת׳זמן

אריאל זילבר – רוצי שמוליק

2 – רק (או: גם) בגלל השמש

זה לא סוד שאור השמש גורם לתחושה חיובית וטובה באופן טבעי –  לכן מפלס החיוביות ביום שלכם צפוי להיות גבוה מהרגיל! ומי בעצם לא רוצה אקסטרה-שמחה ביום המאושר הזה?

Manu Chao – Me Gustas Tu

Santana ft. Rob Thomas – Smooth

3 – בגלל האווירה המיוחדת

כל מי שחווה חתונת צהריים, ידע לספר לכם על האנרגיות הגבוהות והאווירה המיוחדת שעוטפת אותה. אפשר לחבר את זה לכך שהגוף שלנו פשוט עירני יותר בשעות היום, ולכן אנחנו גם מרגישים יותר. זה בהחלט פיצוי הולם על כל מה שיתפספס בגלל ההתרגשות, לא?

גזוז – חללית

(Natalie Cole – This Will Be (An Everlasting Love

4 – בשביל המזכרת המדהימה

אלבום החתונה הוא מזכרת אליה תוכלו לגשת בכל פעם שתתגעגעו מעט לחוויה שעברתם, ואין ספק שהוא מאפיין בולט נוסף בחתונות הצהריים. משהו בטבעיות של אור השמש גורם לתמונות להצטלם מדהים.

The Beach Boys – Good Vibrations

Jimmy Soul – If you wanna be happy

5 – כי אפשר להיות מגניבים עד הסוף!

אם כבר נכנסתם לזה, אתן לכם כמה רעיונות נוספים שעובדים טוב בחתונות צהריים ובטוח יעשו אותה מגניבה יותר:

- עמדת בירות מרעננת בקבלת הפנים

- פינת גלידות מטריפה

- עמדת שייקים טבעיים

- עמדה צבעונית לשזירת פרחים

צילום: טרו סטורי
צילום: טרו סטורי
צילום: טרו סטורי

אולי יעניין אתכם גם