אין לכם זמן לבזבז?

השאירו שם וטלפון ואחזור אליכם בהקדם האפשרי.

loading

ארגון חתונה מוצלחת: 8 הסודות

ארגון חתונה

ארגון חתונה מוצלחת: 8 הסודות

24 במאי 2017

ארגון חתונה הוא תהליך מהנה, ממנו אפשר גם ללמוד המון על עצמכם ואחד על השניה. עם שגרת החיים העמוסה, הוא יכול גם להיות מתיש ומתסכל. כדי להקל על התהליך, ארזתי עבורכם 8 סודות שיכוונו אתכם אל ארגון החתונה המוצלחת ביותר עבורכם. שנתחיל?

 

1

בואו בחיוך

הגישה החיובית תמיד עדיפה! בטח כשמדובר בתכנון יום משמח ומשמעותי כל כך בחייכם. נסו להסתכל על עניין החתונה כפרויקט מאתגר וחווייתי, כי הוא באמת כזה. יכול להיות שזו הפעם היחידה בחייכם בה תדרשו לתכנן אירוע בסדר גודל כזה, לכן קחו את ההזדמנות בשתי ידיים ותהנו ממנה.

 

2

היו קשובים לעצמכם

זכרו לאורך כל הדרך שזהו היום שלכם! ולכן אתם צריכים להיות שלמים ומרוצים מהבחירות שאתם עושים. לכולם תמיד יהיו הרצונות וההעדפות שלהם ובטוח תרצו להתחשב, אך היו קשובים לעצמכם ואחד לשניה קודם כל. חשבו איך הייתם מעדיפים לחגוג את היום שלכם ולזכור אותו.

 

3

הכנסו לדרייב!

ארגון חתונה נכון מתחיל מסדר וניהול זמן. כדאי לכתוב את כל המשימות ולחלק לתחומים. ליד כל משימה כתבו מי אחראי עליה. אם יש לכם אפשרות לבקש עזרה ממשפחה או חברים, מעולה! מומלץ מאוד להשתמש ב-Google Drive. שם תוכלו ליצור תיקיות, קבצי Word ו-Excel ולעבוד על אותם הקבצים מכל מקום ואפילו במקביל. כך תנהלו הכל במקום אחד וללא דאגה מאיבוד קבצים, כפילויות או חוסר סנכרון.

 

4

חשבו על האורחים

זו ללא ספק החתונה שלכם ולכן חגגו אותה כפי שתרצו, אך כדאי גם להתחשב באורחיכם שבאים לשמוח איתכם. למשל נסו לבחור מקום הנמצא במרחק סביר ממקום מגוריהם כדי להקל עליהם, בבחירת תפריט האוכל והאלכוהול – חשבו מהן המנות והמשקאות שיוכלו להתאים לרובם הגדול ואפילו בעניין ההושבה השתדלו לבוא לקראתם. כך תסירו מהם דאגות ותאפשרו להם פשוט לשמוח לצידכם.

 

5

אין כמו בבית

אז כמובן שחשוב לבחור מקום שאתם אוהבים מבחינת הנראות, הסגנון, האוכל והניקיון. אך הטיפ שלי הוא לבחור מקום בו אתם מרגישים כמעט כמו בבית, מכל הבחינות. זה צריך להרגיש נעים ונוח ומשוחרר, אך בדרך כלל, אלו הם האנשים שעושים את ההבדל.

 

6

Be Professional

ובאשר לצוות החתונה שלכם, מלבד אנשי האולם או הגן? קבלו רושם ראשוני דרך האינטרנט, לאחר מכן הפגשו עם מי שמצאתם שמדבר בשפה שלכם ומתאים לסגנון שלכם. בפגישה נסו להבין האם יש כימיה והאם אתם יכולים לסמוך על האדם מולו אתם עומדים. הבינו האם יש רצון אמיתי בהצלחת חתונתכם והאם תקבלו את מה שאתם מעוניינים לקבל. לפני שסגרתם, וודאו שכל מה שסוכם נכנס להסכם. מנו מישהו שתפקידו יהיה לוודא מראש שכל הספקים זוכרים את הפרטים ומוכנים ליום חתונתכם.

 

7

בטוב טעם

בנוגע לאוכל – נסו לבחור בתפריט מגוון ומאוזן, שמורכב ממנות שרוב האורחים שלכם אוהבים. בזמן האירוע, עם כל הלחץ, ההתרגשות, הנשיקות והצילומים, כנראה שלא תספיקו לאכול יותר מדי (ואם כן, אני לגמרי בעד). לכן השתדלו לאכול טוב באותו היום ולנצל את הזמן שיש לכם בחדר המשפחה כדי לאכול, לשתות ולאגור כוחות.

8

God is a DJ

המוסיקה היא אחד מהפרמטרים החשובים בחתונה, דרכה תוכלו לבטא את הטעם והסגנון שלכם. לכן כדאי להשקיע יחד עם הדי ג׳יי במחשבה ותכנון  ולכוון אותו באופן המדוייק ביותר למה שתרצו. כדאי לתת דגש על מוסיקת הרקע ולשלב בה את השירים שאתם אוהבים. בנוגע למוסיקת הריקודים – כדאי לכוון לסגנונות שתרצו, לקבוע גבולות גזרה וליצור רשימה של שירים שאתם ממש אוהבים ולא אוהבים. מצד שני חשוב לתת לו חופש פעולה ולזכור שקריאת הקהל היא מרכיב חשוב אשר יקבע את האסטרטגיה הנכונה בזמן אמת.

על בחירת תקליטן לחתונה תוכלו לקרוא בפוסט המלא.

שלכם, נאור.

 

צילום: True Story Photography.

תגובות

שיתוף